3/6-16

Hej alla!
Förlåt att jag inte bloggat i veckan det har vart så mycket att göra!
Jag har vart och hälsat på mitt jobb iaf och visat upp min älskade lilla son, sen har vi vart på bvc och vaccinerat lillen mot rotavirus (mag & tarmsjukdom). Så nu har han vart jätte gnällig hela natten och hela dagen idag..
Den 14 de Juni ska vi vaccinera honom 3 månders vaccinet.. 
Usch stackars liten att få 2 sprutor..
 
Men i helgen ska vi tvätta sen söndag åka och kolla på ny barnvagn, då den vagn vi har är för stor och tar för mycket plats när man åker buss och så men kommer inte slänga vagnen tror jag tar ut den på landet och har som extra vagn när vi väl köpt nya vagnen..
 
Vet dock inte vad jag vill köpa för vagn de ända jag vet är att jag vill ha 3-1 vagn, ligg/sitt och bilbarnstol i vagnen. 
Vi har redan en bilbarnstol men vill ändå ha 3-1 vagn så snyggt.
Jag vet att jag är väldigt kräsen på vagnar.. 
Ska inte köpa begagnad nu ska köpa helt ny! :D 
Har ni några tips på bra vagnar ?
 
Ha en super bra dag/helg! :) 
1 Dan Thor:

skriven

Jo men det är bra =)
vad gör du?
Hur mår du? =)
Kul med vagn :D
kram

2 Tove Arvidsson:

skriven

Åh tråkigt med sprutorna :/

Kommentera här: