1/4-16

Hej allesammans!
 
Igår hade vi BVC här  för koll så han växer som han ska och de gör iof alltid hem besök första gången.
Och de gjorde mig ritkigt glad att han växer som han ska han har gått upp riktigt bra i vikt så mat får han så de räcker och blir över ;)
Har tydligen väldigt mkt mjölk i brösten vilket är bra och de är jag stolt över så lär kunna amma länge! :D 
 
Idag har vi bara tagit de lugnt och kollat film hela dagen då vi hade en sömnlös natt igen.
I kväll ska vi titta Lets Dance och bara mysa..
I helgen blir det att tvätta som vanligt. 
Samt att killens lillebror och hans tjej kommer över på Söndag för att träffa lilla Adrian! :)
 
Hur mår ni ? :) 
 
kram
En otroligt trött mamma men vad gör de när man har världens finaste son! :D
 
1 Dan:

skriven

Va? Inget dop? varför? vad ska ni göra för baby då?

Jag mår bra tack =)
Dudå?
gör du?

kram

2 Matilda Johansson:

skriven

Svar: jaha, då förstår jag helt erat beslut om att inte lägga ut bilder på han.

Har han fått något namn eller har jag missat det? :)

3 Anonym:

skriven

Såg det i inlägget nu att han fått namnet Adrian :)

4 Matilda Johansson:

skriven

Såg det i inlägget nu att han fått namnet Adrian :)

5 Dan:

skriven

Okey. tjaffs om vad?
Vart ska du då? =)
Jag ska äta frukost nu och sen städa lite.
kram

Kommentera här: