11/2-16

Hej allesammans!
 
Idag har jag och min kille varit tillsammans i 4 år och 11 månader det är helt sjukt vad tiden går fort..
 
Idag är det även ny vecka i graviditeten, så nu är det bara 4 veckor kvar tills lillen är beräknad men lillen kan ju komma när som från nu..
Längtar så jag blir galen!
 
Och för alla som undrar hela tiden hur jag mår, jag mår lika dant varje dag har lika ont varje dag nu.. Det blir bara värre och värre tills bebis väl är här..  
Foglossningen har gått så långt nu att jag inte kan stödja på benen alls rätt som de är.. 
 
 
Ha en bra dag! 
 
 
1 Natalie Salazar:

skriven

skönt det behöver du <3
jag står på jobbet här.. precis ätit lunch
hur är det med värkarna?

2 Celine:

skriven

Vad spännande! Men jobbigt att du har så ont :/

3 Natalie Salazar:

skriven

aa kan tänka mig det..
styrkekram!
själv väntar jag nu med spänning för min mens är beräknad om typ 15 dagar eller va det stod då jäklar hoppas jag inte att jag får den :P

4 Natalie Salazar:

skriven

aa tack gumman men enligt kalendern så hade jag min ÄL i måndags ;S
jag har köpt sånna ÄL stickor men fattar ingenting
blir ju aldrig 2 streck på dem, brukar säga att mina ägg har gått och ruttna haha skämtosido :P

5 Natalie Salazar:

skriven

glömde svara haha
jag jobbar nu :P

6 Emma Engström:

skriven

Åh vad roligt för er! :D

7 N:

skriven

Åhh så spännande med såpass kort tid kvar!!

8 danten89:

skriven

Jo allt bra =)
med dig?
vad gör du?
kram

9 linah:

skriven

ha en underbar helg! <3

Kommentera här: