27/2-16

Hej alla!
 
Hoppas allt är bra med er!
Med mig är det inge bra alls har så sjukt ont och sånt otroligt tryck ner i magen.. Så nu kan bebis komma vilken dag som helst.. 18 dagar tills beräknad födsel.. Men jag tror garanterat att de blir tidigare.. Dock  är inte bebis välkommen att komma på måndag.. Det är den 29de Feb då ju och då fyller bebis bara år var 4fjärde år och de vill jag verkligen inte, stackar bebis isf så då får jag lov och hålla igen så hen inte kommer då! :)
 
Idag har vi tvättstugan hela dagen, men sambon får sköta det mesta då jag inte kan gå upp och ner i trappan.. Men vi är i stort sätt klara eller ah allt hänger på tork nu så det är bara att hämta sen vid 16.30 typ. 
 
Ha en bra dag! 
 
 
1 danten89:

skriven

Men jag menar inte det, menar allt det andra? Livet omkring? :) hur du lever osv? :D

Jag mår bra, dudå?
kram

2 Anonym:

skriven

De där stämmer inte, antingen får an födelsedag den 28 feb eller första mars, man där välja då. ;)

Svar: Det gör de visst man firar varje år 28de eller 1a mars men riktig födelsedag är bara var 4de år.
Beatrice Hedvind

3 JoJo:

skriven

det kan inte vara roligt för dom som är födda den 29 feb. jag håller tummarna att din bebis inte vill komma ut då i alla fall ^^

sv; tack detsamma tjejen! hoppas att du har en bra lördag! :)

4 danten89:

skriven

Bara nyfiken :)
bra här.
vad gör du=?
kram

Kommentera här: