22/1-16

Hej allesammans!
Idag ska jag iväg och göra ultraljud igen, tillväxt ultraljud vilket de flesta gravida får chansen att göra. Men jag har ju gjort flera ultraljud eftersom jag haft så ont hela vägen.. 
Jag hoppas verkligen att bebis kommer nu, orkar inte vara gravid längre.. Visst de är 7 veckor tills lillen är beräknad men har ju haft sånna problem hela vägen, ont och kan inte sova eller gå eller någonting.. Allt är bara förjjävligt.. Jag förstår verkligen inte hur folk kan gilla att vara gravida, det är verlligen det värsta jag vart med om.. Och folk som tycker att de är mysigt att känna sparkar? Mysigt? De gör ju ont, för får alla sparkar i revbenen eller slag i höfterna, oj vad mysigt.. Nej låt bara tiden gå över nu.. Vill ha min älskade lilla bebis här nu..
Jag som sagt att jag vill ha minst 4 barn,  vet fan inte om jag vill vara gravid någon mer gång.. Visst jag vill ha 4 barn men denna graviditet har skrämt mig otroligt mycket, fast känner jag mig själv bra så vet jag att inom 1-2 år är jag gravid igen.. För vill inte vara gammal när jag får mitt sista barn så därför vill jag ha ganska tätt.. 
 
Men nog om de, får väl se om jag får några bilder på lilla bebisen i dag på ultraljudet beror på om lillen ligger stilla eller hur lillen ligger, sist ville inte lillen vara med alls på bild då fick jag en bild på foten..
 
Ha en bra dag!
 
kram
1 danten89:

skriven

Ännu ett ultraljud?
Hörde du om hon som var gravid, men inte visste om det, gick på toan på natten och så ploppade det ut en unge?? sjukt ju? :DDDD
kram

2 danten89:

skriven

Liksom bara gå med en bebis? Ingenting känt? Inget illamående?
Än värre, inga ultraljud? träffa sjuksyster? Barnmorska? Läkare? doktor? :)
Bara vakna en natt och vara skitnödig rent ut sagt och så ploppar en unge ut? :O

kram

Kommentera här: