24/3-16

Hej alla! 
Idag ligger vi bara och vilar har varit vaken hela natten då lillen inte alls velat sova. 
Men i morgon åker vi till landet och firar påsk med mina föräldrar, vilket ska bli väldigt väldigt skönt:) 
Ska ner till affären när killen kommer hem så ska vi handla påskgodis till oss och mina föräldrar :) 
Väntar till killen kommer hem då jag är väldigt ostabil på benen fortfarande efter förlossningen samt för jag är så otroligt trött.. 

Hur ska ni fira påsk?

Glad påsk på er! :) 


1 Dan:

skriven

Glad Påsk vännen =)

Hur känns det nu några dagar efteråt?
Hur har du det?
Jo men det är fint.
Firar påsk med släkt och vänner =)
kram

2 MADDISENJ.SE:

skriven

Usch vad jobbigt när de inte sover :( Hoppas ni får en fin påsk nu! Jag ska jobba lördag och söndag :P

3 Matilda Johansson:

skriven

Får gratulera till sonen och önska er lycka till! <3

Glad påsk! :)

Har flyttat tillbaka bloggen, du hittar mig på enmatilda.blogg.se (tidigare enmatilda.spotlife.se). Hoppas du hänger med i flytten :)

4 Anna :

skriven

Men snygging ❤️😘

Sv; Glad påsk vännen. Hoppas du får en underbar påsk. Kram 🐥😍😘

Svar: tack så mkt, går inte att klicka in på din blogg så svarar här. :) tack de samma fina du kram
Beatrice Hedvind

5 Dan:

skriven

God fortsättning =) Tack så mycket =)

Jag är hemma, ska träffa en nyfödd kusin på kalas sedan :)
Dudå?
haft bra då i Påsk?
kram

Kommentera här: