8/3-16

Hej allesammans!
 
Hur mår ni i dag då?
Jag mår som vanligt, ont som satan och trött, har inte kunnat sova alls i natt..
 
Vad gör ni i dag?
Idag har jag haft min barnmorska här, vi kollade blodtrycket och lyssnade på bebis hjärta samt kollade så bebis har fixerat sig neråt vilken bebis har gjort. Sen kom pappa och fika med mig.. 
Nu tar jag de bara lugnt och vilar..
 
Ha en bra dag! :)
 
1 danten89:

skriven

Borde vara dags snart? :)
Hur går det blivande mamman :)
Känner dig väl stolt nu snart? :D
Kram

2 anna:

skriven

Aaaw beck är asbra ju, vi måste ta ett beck marathon snart ja å min karl, jag e ju sjuk så de passar ju perfekt HAHAH ;) Jaa det förstår jag. Jo sjuk å uttråkad :(

Btw du kanske vill klämma in några frågor? :D Har en frågestund :D http://daylife.se/blondina/2016/03/06/fragestund/

Kommentera här: