Obeskrivlig kärlek

Jag vet inte vart jag ska börja, men kärleken till min son går inte ens att beskriva med ord.
Kan inte sluta pussa och krama honom, blir helt åh jag vet inte, hur ska jag någonsin kunna vara utan honom, när han börjar på dagis ? shit jag vill inte .. vill alltid vara med honom.
Han är verkligen det finaste man kan få, så otroligt underbar.
Jag älskar honom mest av allt, han kommer bli en perfekt storebror den dagen vi väljer att skaffa flera.
Dock är jag redan nu sugen på att skaffa fler fast vill samtidigt vänta tills han är 1-2 år innnan. 
 
 
1 Dan Thor:

skriven

Du får vara hemma längre med honom? ;)
Hur mår du då?
Vad gör du? =)
Precis sovit efter nattjobbet, så ska äta lite :) du?
kram

2 Dan Thor:

skriven

Då behöver du inte tänka på dagis än? ;)
Haha.
Hur mår dudå?
görs=
kram

3 Anonym:

skriven

åh så fint inlägg :)

Kommentera här: