11/4-16

Hej alla! 
Hur är det med er ?
Med oss är de superbra, i natt har jag fått sova i stort sätt hela natten så känner mig som en ny människa, visst jag är fortfarande trött men känns mycket mycket bättre i dag! 
 
Idag ska vi ut och promenera eventuellt med en tjej som är jämngammal med mig som fick barn i Januari som jag aldrig har träffat men som bor ganska nära mig om inte vi ses i dag och promenerar så åker jag över och promenerar med pappa! :)
 
Idag är det även min och killens datum, idag har vi vart tillsammans i 5 år och 1 månad ;D  shit vad tiden går fort. :)
 
Hoppas ni får en underbar dag! :)
 
 
1 Anonym:

skriven

Va? =) Vad heter den appen? =D
Jag mår bra =) dudå?
Hur känns det att vara en mami då?^^
kram

2 Dan Thor:

skriven

Fina bilder :)
Jag mår bra bra, dudå?
Görs?
ska snart äta =)
kram

Kommentera här: