17/4-16

Hej alla!
Nu har jag kommit hem och vilat en stund, jag och min pappa var i väg tidigare i dag och tittade på när min brorsas son spelade fotboll samt visa upp lilla Adrian för brorsan och brorsans ena son!  :) 
Hur har ni det i dag? 
 
Jag har det bra men är otroligt trött, hade en riktigt jobbig natt i natt, lilla Adrian va vaken mellan 02.00 - 06.00 och bara skrek och ville ha mat samt va i famnen men inget hjälpte, sen helt plötsligt vid 06.00 så bara slockna han. Men det är i utvecklingssteget nu att dom är mer beroende av närhet, mat då dom börjar se ca 30 cm ungefär och börjar drömma massa och blir rädda, så från de är 4/5 veckor tills 9 veckor ungefär är detta utvecklingssteg som är det jobbigaste utvecklingssteget. Så dom sover jätte oroligt och vaknar till och från hela tiden. Vilket gör att man som mamma blir en riktig sombie typ fattar inte hur man orkar egentligen men man gör ju de som mamma, men nu sista veckan har jag väl sovit i snitt 2-3 timmar per dygn vilket är alldeles för lite... Men vad gör man inte för sin fina älskade son? Man gör allt för sina barn, jag trodde faktiskt inte att man kunde älska någon person så mycket som jag älskar min son. Vill bara ha han i famnen hela tiden och pussa på honom. Fast min kille (pappan) måste ju oxå få ha sin son i famnen oxå, men fy va jobbigt det är att inte ha honom i famnen själv.
 
Adrian Viktor Jan Hedvind, jag älskar dig över allt annat och kommer göra allt för dig, du är mammas lilla prins, mammas allt. <3 
 
 
1 Dan:

skriven

Hur mår du då?
Jo allt bra ;P
vasd gör du?
kram

2 Dan:

skriven

Hur mår du då?
Jo allt bra ;P
vasd gör du?
kram

3 MADDISENJ.SE:

skriven

Vilken mysig bild

Kommentera här: