1/2-16

Hej alla! :)
Hur är det med er ?
Med mig är det okej, har ont som vanligt men de är lite bättre i dag iaf nu på morgonen!
Idag har jag och min kille vart och skrivit på Fadersskapspapper så att han vet att de är han som är pappa till kommande bebisen! :)
Nu ska jag vila en stund den i väg på några andra möten..
Hur ser eran dag ut? :) 
 
kram
 
Bild på skötbordet vi köpte på ikea sjukt praktiskt då man kan vika i hop över delen :) 
 
1 J:

skriven

så smidigt bord.
jo det är bra, gått in i vecka 30 så har lite längre än dig att vänta tills lillan tittar ut. Samtidigt gör de inget då jag får njuta av ensamtiden med min son tills dess. Kommer bli konstigt med 2 små sen :)Ha en fortsatt fin dag

2 J:

skriven

ok jobbigt för dig :/ ja visste inte om att jag var gravid denna gång förens vecka 16 / 17 så skönt på ett sätt.
Hade ingen mens att räkna på när jag hade sist osv. Så på ett sätt skönt att slippa de första veckorna och gå direkt på RUL på ett sätt.
Hoppas du får må bättre snart då, jobbigt att ha ont av de o må dåligt :/

3 danten89:

skriven

Nice bord =) Härligt.
Är du nöjd?

Jaså? Vad ska du på för möten?
allt bra idag?
kram

4 danten89:

skriven

Menade skötbordet? ^^

Jo jag läste det, men vad för andra möten? :))
Jag mår bra, görs?
kram

5 Natalie Salazar:

skriven

jätte fin :) har du bild på ert lilla kryp in till bebis?

6 JoJo:

skriven

men vilket fint skötbord! :D

sv; men jag håller med om att om folk inte kan stå för vem dom är och för sina åsikter så behöver dom inte öppna käften heller ;o
just nu svarar jag på bloggkommentarer men ska ta och duscha snart. du själv då?
kram

7 danten89:

skriven

Okey =) Kan man göra så? ;)

Hur mår du idag?
Läget?
kram

Kommentera här: