14/2-16

Hej alla!
Idag ska jag bara vara hemma och ta de lugnt kolla skicrossen och skidorna hela dagen.. 
Hur ser era planer ut?
Är så trött på denna foglossning finns inget att göra som hjälper mot de heller.. Vill bara att min bebis ska komma nu så jag slipper smärtan!
 
Ha en underbar alla hjärtans dag!
1 danten89:

skriven

Hur firar du alla hjärtans dag då?=)
Kram

2 JoJo:

skriven

sv; åh vad jobbigt :( är det foglossning du har?
själv har jag spenderat helgen med familjen både igår och idag. har haft massa födelsedagsfirande för mig. kram

3 Anna:

skriven

Jag har varit på praktiken sen chillat med man & husdjur :D kram

4 Matilda Johansson:

skriven

Såg ochså lite skidor igår. Men nu har du bara en månad oc en dag till beräknat "ankomst" datum :)

5 N:

skriven

Skönt att bara ta det lugnt!

6 Natalie Salazar:

skriven

helt sant om det du säger med graviditeten, man ska ju inte stressa fram det så jag ska verkligen inte tänka på det men det är ju så otroligt svårt..

7 Natalie Salazar:

skriven

jag får vänta och se då om denna månad blir lyckad och ett stort plus :)

Kommentera här: