17/2-16

Hej alla!
 
Nu är de så att jag kommer ta ett par dagar i från bloggen helt, kommer inte gå in och svara på kommentarer eller något alls på dessa dagar..
Jag mår inte alls bra psykiskt just nu då jag har så ont och mycket som händer runt om kring mig.. Så väljer därför att stå över att blogga och svara på kommentarer..
 
Hoppas ni har förståelse för mitt beslut att inte gå in på ett par dagar nu! :)
 
Ha de så bra! 
 
1 Natalie Salazar:

skriven

hej gumman jo tack det är bra, va tråkigt att du ska ta en paus men jag förstår dig.
Stackare ;( men snart är han här <3
massa kramar

ps, när ska du ta en paus? från när?

2 danten89:

skriven

Men toabesök och sånt? får du kämpa då?

Hur är det annars?

Bra att du tar det beslutet =)

Vad gör du?

kram

3 N:

skriven

Självklart förståeligt, hoppas du blir bättre och kommer tillbaka snart! Kram

4 anna:

skriven

Va gör du denna torsdag då? :)

5 JoJo:

skriven

jag förstår dig och det kan vara skönt att ha en liten paus från bloggen också :)

sv; men oj, din stackare. då har du verkligen haft det länge :( kram

6 MADDISENJ.SE:

skriven

VAr rädd om di!

Kommentera här: