2/2-16

God morgon allesammans!

Vaknade av att må så sjukt illa så uschh, idag har jag fullt upp ska möta mamma och fixa ögonbrynen sen ska vi på BB Förlossningsrädsla möte sen ska vi på BB visning..
Åker hemifrån vid 9 och är inte hemma fören vid 17 typ. -.- 
Och jag som har ont ska va ute och röra på mig låter bra de verkligen inte -.-
Men tur att jag har världens bästa pappa som skjutsar oss mellan mötena iaf! :)
 
ha en bra dag! 
1 Jenny:

skriven

usch för att må illa :(
Nej skönt för dig att inte ha så långt kvar nu sen väntar en spännande resa :)
Jag bor vid Skövde, liten stad. Så vi får inte välja vart vi ska föda utan blir där på KSS.

2 Natalie Salazar:

skriven

ååh mysig dag :) hörs sen då när du kommer hem massa kramar

3 danten89:

skriven

Hur gick det med allt då?=)
Hemma och välbehållen? =)
kram

4 JoJo:

skriven

sv; härligt att du är nöjd :)

hoppas att du har en bra tisdag tjejen!

Kommentera här: