3/2-16

Hej allesammans! 
Hur ser eran onsdag ut ?
Min blir att bara vara hemma  nu på förmiddagen, ska iväg och storhandla mat med pappa efter lunch..
 
Hur mår ni i dag då? 
kram
 
1 danten89:

skriven

Var ska du storhandla? =) Jo allt bra tack =) Med dig?
ska raka mig sen frukost och senare jobb, nån maskin tvätt ska tvättas med ;D
dudå?
kram

2 Natalie Salazar:

skriven

hej hjärtat hur är det med er idag?

3 Natalie Salazar:

skriven

stackare, alltså gör det verkligen såå ont?
gumman måste fråga dig bara
va bebisen planerad?

4 JoJo:

skriven

jag skulle också behöva handla :)

sv; tack tjejen. min onsdag har varit okej. hoppas att du har haft en bra onsdag! :)

5 danten89:

skriven

Jaså?
hur gick det? =)

Läget nu då?
kram

6 Amanda Lindstrand:

skriven

Kul att handla :)

7 Jenny:

skriven

Ok ja då har du mer att välja på då än vi har , som bara har en förlossning som vi får ta :)

Jo med mig är det bra, va hos mvc igår och lillan i magen mår bra o likaså jag. Men vill att tiden ska gå lite fortare. Får gärna bli april nu :) Hoppas du mår bra idag

Kommentera här: