5/2-16

Hej allesammans!
Vaknade av att jag blivit genom förkyld nu igen, tack vare att min kille är sjuk igen.. Så nu lär ju jag va sjuk länge igen -.- 
Idag ska jag bara vara hemma och ta de lugnt och kolla på tv och film hela dagen! :)
 
Hoppas ni får en bra Fredag! :) 
kram
1 Natalie Salazar:

skriven

stckare och förkyld ser jag också :(

2 danten89:

skriven

Yeah =) allt bra =)
Med dig?

Jovisst, men vill man vara fin, får man lida pin? ;)
Om du förstår hur jag menar^^
kram

3 danten89:

skriven

Försöka att sova? =)
jo det är bra =)

Jag menade typ att du blir mamma? =)
att vara mamma är så fint? :)
kram

4 danten89:

skriven

Tar du smärtstillande?=)
I någon form?

kom nyss från stan =)
dudå
kram

5 danten89:

skriven

Finns annat smärtstillande än tabletter vännen? ;)
mat som kan dämpa osv? =)
Googla
Hur mår du nu då?
kram

6 JoJo:

skriven

krya på dig! :)

sv; ne det är ju inte det. vad spännande :)
min fredag var jättebra tack. var din också det?
ha en fin lördag nu! ^^

Kommentera här: