8/2-16

Hej allesammans!
Hur är det med er ?
Med mig är det okej, genomförkyld och ont men annars okej..
Vad ska ni göra i dag då?
Jag ska själv bara vara hemma och ta det lugnt orkar inte göra så mycket nu när jag är höggravid. 
Längtar dock som fan till i morgon! 
Då jag ska ut och hälsa på min älskade andels travhäst om jag mår bättre det vill säga! :)
 
Ha en bra måndag! 
 
 
1 danten89:

skriven

fin bild =)
jo allt bra
vad gör du?
hur mår du?
kram

2 Natalie Salazar:

skriven

hej gumman jag sitter på jobbet med migrän usch
hur mår du?

3 JoJo:

skriven

vilken fin häst :)

sv; dom enda svenska kriminalarna jag har sett är beck och falk :)
tack detsamma! ^^

4 Natalie Salazar:

skriven

stackare :(
jag jobbar men slutar strax ska bli såå skönt att komma hem då jag haft ont i huvudet idag men det börjar släppa nu

5 Maja:

skriven

Så fin bild!

6 Dan Thor:

skriven

Jag mår toppen =) vad gör du? :)
hur är det?
jOBBAR NU^^
KRAM :)

7 JoJo:

skriven

sv; ja hon är jättefin :)

kul att du tycker så mycket om svenska kriminalare :)

tack detsamma!!

8 MADDISENJ.SE:

skriven

SÅ fin bild

9 Natalie Salazar:

skriven

goddagens :)

Kommentera här: