19/1-16

Hej allesammans!
Idag kommer jag ha mycket att göra, ska ut till ikea med pappa och köpa lite saker till bebis och även lite saker hem till mig alltså..
Kanske kan lägga upp bilder i morgon om ni vill se ? :)
Nu börjar de närma sig inte så långt kvar till bebis är här! :)
FY TUSAN VAD JAG LÄNGTAR, vill verkligen se vem de är jag har i magen, vem de är som jag ska bli mamma till, alltså jag förstår inte, jag kan inte riktigt fatta att jag ska bli mamma.. Det är min största dröm som går i uppfyllelse.. 
Överlycklig..
Dock vill jag bara att du ska komma nu, för jag har så otroligt ont, orkar inte med smärtan längre :(
 
 
1 Natalie Salazar:

skriven

ååh så mysigt men börjar det inte bli tungt att gå nu?
ja använder mig inte av den men jag har din blogg som en utav dem jag besöker ;)

2 danten89:

skriven

Kom nyss hem från jobbet ) dudå?=)
gör dudå?
visst är blogg.se bättre? ;)
kram

3 danten89:

skriven

Har du pro?
Jo allt bra :)
Vad gör dudå?
Händer liksom?
kram

4 Natalie Salazar:

skriven

aa jag förstår :)
ja mår fint slutar om ca 30 min så otroligt skönt sen hem och bara vila mig tänkte jag. Dessvärre fick jag min mens idag så ingen bebis mellan oss då som jag pratar så med men de kommer snart hoppas jag :)

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh, jag förstår att du längtar! :)

6 Natalie Salazar:

skriven

aa precis, hoppas att det sker snart :)
jag är på jobbet, vad hittar du på?
jag har precis lagt ut en quiz också om mig, spela om du vill haha

Kommentera här: