20/1-16

Hej allesammans!
Kan lägga ut en bild från vad jag handla igår på ikea, blev inte så mycket handlat, ska dit om några veckor igen och handla det sista! 
Eller om pappa åker ut själv då för pappa ville köpa de sista till oss och dum är man väl om man tackar nej till möbler som ens föräldrar vill köpa åt en! :)
 
Idag har jag bara vart och storhandlat mat, nu ska jag vila då jag har otroligt ont igen..
 
Ha det super duper bra! :)
 
 
1 Dan Thor:

skriven

Läget idag då?
vad gör du?
kram

2 Natalie Salazar:

skriven

åååh så fint ni gjort :)

Jo det går jätte bra verkligen jag har hittat en kille som jag alltid önskat mig <3

3 Natalie Salazar:

skriven

vi blev tillsammans 7 juni han är 35 :)
hur länge har ni varit tillsammans?

4 Natalie Salazar:

skriven

aa det håller jag med om :)
så det skiljer också några år mellan er som mellan mig och killen :)
Men hur bor ni?

Vi träffades via internet :)

5 Natalie Salazar:

skriven

jag är 31 och han som sagt 35 så 4 år skiljer oss :)
men det är inget jag tänker på :)
Jag flyttade in i hans radhus i sommras
men va knäppt varför blev hon arg?

6 danten89:

skriven

aww
Jo allt bra, dudå?
jaså? gick det bra?
ska se klart en film =)
kram

7 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

skriven

Mysigt :)

8 Blondina:

skriven

Nämen så sööööt säng :D

sv; Var så lite så :)

Usch då? Jobbigt. Jo samma här, har lite mensvärk men de går väl över ;)
Ja men ojdå, vilket sammanträffande då hehe ;) Klart man hänger med dig och ditt byte ju :)

Kommentera här: