23/1-16

Hej allesammans!
Idag är det lördag och vi har tvättstugan ända till klockan 17.. Så  sjukt tråkigt hatar verkligen att tvätta.
Kollar även på världscupen i skidor. :)
Vad gör ni i dag då? :)  kram kram
 
Hämtat mitt startpaket från libero oxå :)
 
1 danten89:

skriven

Får man gratisgrejjer om man blir mamma? :P
Hur mår du då?=)
Jag mår bra.
Hur märker man?
kram

2 danten89:

skriven

Men är det typ helt gratis? :D
Superbra ju? Hur mycket bebissaker har du nu?

Och man märker väl att man ökar i vikt osv? Illamående osv?
kram

3 danten89:

skriven

Men det är ju ändå gratis och ger dig en start? en kick som mamma? :)
Hehe.
Hur känns det då?

35 kg? skämt eller? :O
hur mycket moffar hon i sig..?

Jag mår bra, dudå?
kram

4 Amanda Lindstrand:

skriven

Kul med gratis grejer!

5 Blondina:

skriven

Åh va fina grejer :)

Hej är allt bra? Jag har bytt blogg :) Så jag hoppas att du joinar mig till min blogg på världens grymmaste portal, daylife.se ;) Kramar <3

Kommentera här: