24/1-16

Hej allesammans!
Hur mår ni i dag ?
Med mig är det okej, men har riktigt ont idag igen.. :/
Idag är jag bara hemma och tar det lugnt kollar skidorna. :)
 
Hur ser eran dag ut ? :) kram
1 Blondina:

skriven

Usch ja förstår de kan göra ont vännen :/ Ja haha den gå över rätt fort, men får typ ryggvärk först av allt, sen i de nedre regionerna och magen :(

Ja jag mår bra utöver mensen och allt sånt :) Kramis

2 danten89:

skriven

Men även om det lät illa så är det sanning? ;)
Hur är det idag då?
Vad gör du?
Jag mår fint =)
krame

3 danten89:

skriven

Men även om det lät illa så är det sanning? ;)
Hur är det idag då?
Vad gör du?
Jag mår fint =)
krame

4 danten89:

skriven

Okey hur känner du ont idag då?
Jag mår bra.
Vad gör du nu?
Jag kollar skidskyttet =D
kramee

5 danten89:

skriven

Är det där bebis trycker som mest?
Har du kollat upp detta?
Varför säkerhetskopierar du? =
jag ska snart äta middag och nu ser jag på film.
kram

6 MADDISENJ.SE:

skriven

Usch vad jobbigt med smärtan.

Kommentera här: