28/1-16

God morgon allesammans!
Hoppas ni har sovit gott.. Det har dock inte jag gjort.. 
Idag är det ny vecka, nu är de bara 6 veckor kvar (48 dagar) tills min älskade lilla bebis är beräknad, jag orkar inte vänta längre, kom nu nu nu!!
 
Det jag handla på ikea igår kommer de upp bild på i helgen då vi ska montera upp de, jag och killen kan inte göra de själva då vi inte har någon skruvdragare, så pappa kommer och hjälper oss! :)
 
 
1 Blondina:

skriven

sv; Stod i inlägget du skrev svaret i, jag jobbade natt då ;) Aaaw men va jobbigt men när kommer bebis då? Hoppas snart å att ni båda får må bra och allt <3 Kramar

2 danten89:

skriven

Jag ska iväg och handla =)
dudå?
hur mår du idag då? :)
kram

3 danten89:

skriven

vad gör du när du tar det lugnt då? bara datan? ;)
jag mår bra :)
ska inte klaga :P
trött efter nattjobbet dock ;)
kram

4 danten89:

skriven

Yeah =)
Men inte så tittar du film och bloggar samtidigt?
Det kan man ju inte göra? :O
Haha.

Jag mår bra =)
Vad gör du ikväll?
kram

5 Natalie Salazar:

skriven

hej gumman bara fint här , är på jobbet nu
allt bra med dig?

6 danten89:

skriven

Fint :)
Vilka filmer då?
se nya?
gör dudå?
kram

7 Jenny:

skriven

Åh så spännande att det är så nära för dig :)

Kommentera här: