30/1-16

Hej alla!

Anonym kommentar Fan va du klagar! 
Svar : Om du nu tycker att jag klarar vad fan gör du då inne på min blogg, sluta läs den då..  Jag klagar för att jag har sånna jävla besvär så du fattar inte! 
 
 
Idag gör jag inte mycket har tvättstugan och ska kolla skidorna samt ta de lugnt, stod upp för mkt i går och de kan jag lova har satt sina spår kan inte stödja på benen själv nu, så killen får i stortsätt bära mig ner till tvättstugan och så.. 
 
Ha en bra dag! 
 
En av bilderna på vad vi handlade på IKEA.
 
 
 
1 danten89:

skriven

Varför inte tvätta en annan dag? :P
Om du nu knappt kan gå?
Det finns viktigare saker i såna lägen, din kropp? :)
Tänk på den.
Tvätten kan man ta en annan dag ;)

Jag mår bra.

Gör du mera idag då förutom att kämpa med tvätten?
kram

2 Natalie Salazar:

skriven

att folk äns orkar lägga ner sån energi, skit i dem

3 Natalie Salazar:

skriven

nä precis helt rätt!
bara fint här, hur mår du eller ni? hihi

4 Natalie Salazar:

skriven

aaw men snart gumman snart kommer du få krama på han en massa och allt detta du går igenom är så värt resulatet :) puss kram

5 Natalie Salazar:

skriven

ja det kan jag verkligen tänka mig, så spännande!
jag sitter och svarar lite på kommentarer och lyssnar på rihanna :D
själv vad gör du nu?

6 Natalie Salazar:

skriven

aaa härligt det brukade jag kolla på när jag var liten och sen skulle jag åka skridskor i vardagsrummet haha i bara strumpor då såklart :) jag va lite sådär som skulle liksom uppträda hela tiden framför päronen haha söt man va då :)

jag ska iväg sen och äta middag med pappa och hans sambo som fyller år i stan som det ser ut nu :) själv?

7 danten89:

skriven

Jo men du kan ju tvätta nästa lördag? eller imorgon? Om det är jobbigt att gå idag? ;)

Jag myser hemma just nu =)
kram

8 JoJo:

skriven

att folk ska vara så fega att kommentera anonymt. är så less på folk som inte kan stå för sina åsikter ;o

9 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Rätt inställning, heja dig!

Kommentera här: