10/3-16

Hej!
 
Idag ringde jag faktiskt in till förlossningen för att prata med dom för jag har så sjukt ont på kvällarna så jag absolut inte kan sova eller något.. Då sa dom att de är sammandragningar samt att man påbörjat förlossningen.. Men herregud de kan inte stämma för haft de i flera dygn nu.. Fast dom sa oxå sammandragningar och rejäla förvärkar.... Men hon trodde att bebis kommer komma vilken dag som helst. Med tanke på att jag även börjat få blodaktiga flytningar.. Inte trevligt jag vet men sånt som händer i slutet av graviditeten..
 
Men i dag ska jag bara vara hemma och vila.. I morgon ska jag i väg med pappa och köpa slangar till hjulen på barnvagnen så pappa ska byta ut slangarna.Om inte något har hänt innan dess så klart.. Lördag har vi tvättstugan hela dagen jag och killen om jag inte ligger inne på BB redan då.. Det är riktigt nära nu! 
 
Idag är det ny vecka oxå.. Vecka 40 nu :D 
 
 
1 danten89:

skriven

Ja tyckte du skrev det igår? :3
Bad me.
hehe.
Hur har du det idag då?
Hur känns det?
Jga mår fint =)
kram

Kommentera här: