13/3-16

Hej!

Hur mår ni i dag då?
Jag mår som vanligt och sjukt trött på att vara gravid nu.. Vill bara ha ut lillen nu nu nu!
 
Idag ska vi bara ta de lugnt, fast vi väntar in pappa och mamma som ska komma hit och fika strax.. Sen blir de bara att ta de lugnt..
 
Vad tycker ni om Frans som vann Mellon i går? Var de rätt låt som vann tycker ni??
 
Det tycker inte jag, de va en okej låt, men jag gillade mest Molly Sanden, Robin Bengtsson och Oskar Zia.. 
Fast den bästa låten kom inte ens till final eller andra chansen..
 
SMILO var överlägsen tycker jag! :) 
 
 
1 danten89:

skriven

Har du lyssnat mycket på Smilo nu efteråt? =)

Jo men allt bra här.

Vad gör du då? :)
kram

2 danten89:

skriven

Jag älskar ju Dolly Style ;)
Men annars var det ju bara hits i finalen :) så kul ju =)
Hur mår du=?
gördu?
kram

3 MADDISENJ.SE:

skriven

Heja bebisen!!

Kommentera här: