14/3-16

Hej alla!
 
Jag säger de redan nu jag kommer INTE lägga upp några bilder på bebis här på bloggen när bebis väl kommer, eller jo kanske men kommer sudda ut ansiktet och skriva mitt namn över för jag vet att vissa personer läser min blogg som jag inte vill ska ha ett skit med mitt liv att göra. Vissa som jag vart jätte bra vänner med som visat sig vara hur falska som helst så nej jag kommer inte lägga upp något! 
Vill folk se bilder så är det min privata instagram man får följa, kommer väl lägga upp på min officiella instagram med men kommer skriva mitt namn över alla bilder... Då även polisen gått ut med att man inte ska lägga upp bilder utan att signera med sitt namn då många tar bilder och påstår att de är sina barn!
 
Jag har vart i väg och storhandlat mat i dag så nu finns de mat hemma ett tag iaf, nu är jag hemma och ska vila! 
Ha en bra dag! 
 
 
1 danten89:

skriven

Måste vart jobbigt att handlat? :(

Jo allt bra :) dudå?

Kram

2 BLONDINA:

skriven

Ja beck är grym och gunvald är bäst :) hihi synd han inte finns mer. Okej synd. De är bra trött efter jobbet bara. Kram

Kommentera här: