15/3-16

Hej alla!

Hur mår ni? 
Jag mår skit som vanligt och är så sjukt orolig att de finns inte, min barnmorska va nyss här.. Allt är bra med bebis i magen men inte med mig, mitt blodtryck är alldeles för högt nu.. Så vi får väl se va sjukhuset säger hon skickade iväg remiss nu jätte akut.. Så får väl se vad som händer..
 
 
Idag ska jag bara ta de lugnt hemma, får inte gå utan för dörren eller något nu fören bebis kommer eftersom mitt blodtryck är så ostabilt..
 
 
Dock en bra nyhet att jag fått över 12k följare på instagram ;) 
 
 
1 Dan:

skriven

Gratis till 12 k följare :D
hur gör du?
någon metod?=)

nu måste du vila!

jo allt bra
vad gör du?
kramm

2 MADDISENJ.SE:

skriven

Men usch, hoppas du får hjälp med blodtrycket. Jag hade också högt blodtryck i slutet av graviditeten och blev insatt på mediciner

3 Natalie Salazar:

skriven

stooooooort grattis!!!!!!! till bebis gumman hoppas att ni alla mår bra <3

4 Dan:

skriven

GRATTIS till bebislyckan vännen =) Hur känner du dig? :D kram

Kommentera här: