19/316

Hej alla som ni kanske inte redan visste så har jag blivit mamma därför jag inte bloggat på några dagar, åkte in den 15 de mars till BB Sophia av andledning att mitt blodtryck som hade flugit i väg så blev jag igång satt direkt, värkarna kom 00.30 natten till den 16/3-16 och 9.16 den 16/3-16 var min älskade lilla son i famnen! Vill ni se bilder på honom så får ni följa mig på instagram, då jag inte kommer lägg ut bilder här av andledning att en viss person följer min blogg som jag inte vill ska ha med mitt liv och göra. 
Men skriver mitt namn och så över alla bilder även på instagram iaf på min officiella som är BeaHedvind min privata får inte alla följa men ni som jag brukar prata med här på bloggen får gärna följa min privata där bilder på bara lilla Adrian kommer  upp samt annat smått och gott med. 
Privata instagramen är : duvethonbea 
Officiella är : BeaHedvind 



Kommentera här: