19/5-16

Hej alleammans! :)
Hur är det med er ?
Med oss är de bra, dock deppigt att de inte är så bra väder.. 
Idag ska vi ut och gå med en hund sen ska vi storhandla mat. 
Sen till kvällen ska vi så klart se Ishockey kvartsfinalen Sverige - Kanada. Vilket jag är 99% säker på att de blir förlust men jag älskar att kolla på ishockey!
 
Jag är överlycklig, jag har vunnit biljetter till elitloppet för 2 personer och äta lunch och dryck i festvåningen.. Så jag och pappa ska gå. Det är söndag den 29de maj! :D Självklart ska lilleman följa med i vagnen eller om jag bara tar bärselen med tanke på hur mycket folk det kommer vara där.. :)
 
 
På söndag startar min älskade andelshäst på Lindesberg.
 
Här kommer startlistan för er som spelar på trav spela gärna vinnare&plats på henne :)
Motstånd saknas absolut inte, hoppas på att hon gör ett bra lopp och får en bra placering vinst tror jag inte på men top 3 skulle jag absolut tro. :) 
 
LOPP 2
22 MAJ 2016 KL 14:58
LINDESBERG
2140 METER VOLTSTART
 
1. FONTANA BOKO - Joseph Taavela Ruocco
2. BOTTNAS CITADELLE - Clas Jonsson
3. AGNI MANOU - Marita Gustafsson a
4. LADY SHENAYA - Kenneth Haugstad
5. C.C.DOBILAS - Kenneth Brenden a
6. GILDA BAND - Thomas B Andersson
7. FLIROJ'S DESIGN - Carl Johan Jepson
 
8. MAGNUS ROC - Michael Larsson 
9. PIECE OF CAKE - Jorma Kontio
10. BOLIBOMPA BANK - Suzanne Walterström a
11. CORVETTE STREET - Kerstin Hell a
12. IASI - Ville Karhulahti
13. ZAKAROV - Roland Jansson a
14. STIG BRODDE - Magnus Jakobsson 
 
 
1 Dan Thor:

skriven

Spännande :D
Jo allt bra.
Hur mår du? :)
ska äta lite, dudå?
kram

2 jessy:

skriven

Va kul att komma iväg med sin förälder lite med :D

Kommentera här: