4/5-16

Hej allesammans!
Hur mår ni? 
Vad ska ni hitta på i dag?
 
Vi mår jätte bra fast väldigt trötta..
Idag ska jag och en vän på öppna förskolan på sångsamling med våra små bebisar, min väns bebis är 2 månader äldre än lilla Adrian. Adrian är 7 veckor gammal idag! 
Efter öppna förskolan ska vi ut och promenera i det fina sommarvädret, strålande sol och ca 18-20 grader ute. Super skönt! :) 
 
 
Ha en super bra dag allesammans!
 
 
Jag är mer aktiv på instagram än här på bloggen..
 
BeaHedvind heter jag på instagram
 
Jag har även en privat instagram som bara de jag vet vilka de är får följa duvethonbea heter den instagramen!
 
In och följ min officiella iaf BeaHedvind 
 
 
1 Dan Thor:

skriven

Jaha :) Gick det bra då? :P
Så då sover han på dagarna istället? :)
Jo allt bra, med dig?
Vad gör du?:)
kram

2 Dan Thor:

skriven

Nice =)
Jag var nyss ute och gick =) Hur mår dudå?
Haha är det olika då alltså?
De små liven är underbara? :D
kram

Kommentera här: