8/9-16

Hej alla!
Nu är de länge sen jag blogga men har verkligen inte tid längre.
Har haft jätte mycket att göra sonen tar all tid.
 
Nu är de inte så långt kvar tills jag åker till Tyskland med mina föräldrar och Adrian.Wille är hemma och jobbar då.
25/9-16 - 2/10-16 så en hel vecka ska vi vara borta. 
 
Jag kan inte förstå att om en vecka är Adrian 6 månader ett halv år gammal.. shit vad tiden går fort och kärleken blir bara starkare och starkare för varje dag som går.
 
ha de bäst!
 
dessa bilder var Adrian bara 4 månader på :)
 
1 Dan Thor:

skriven

Fina bilder :D
Allt bra?
Jo men jag har precis vaknat upp är emellan två jobbnätter :)
du?
kram

2 Anonym:

skriven

va fina ni är ! :)

3 MADDISENJ.SE:

skriven

Så fina ni är. Ja tänk vad fort tiden går. Astrid har börjat på förskolan och har varit själv en hel dag för första gången idag vilket gått jättebra, så läskigt att lämna bort sin lilla skrutt

Kommentera här: